S.i.N.G.L.E not T.A.K.E.N...

Single?
Not taken?
yaa..maksudnya tiada siapa yg mencintai hati ini ..
Bercinta itu Indah..
tp yg menyakitkan juga hadir dalam bercinta ..
Cinta tuk ku nk mdh eh.. sakit gilak gilak..
sbb kita jadi suka hanya padanya..
sedangkan cinta pertama kita adalah ibu bapa kita..
tp yalatek .. sakit ilak ngenang hati dalam bercinta yg umpama dimainkan tuk..
hati tuk sik laa dimainkan ..
tp perasaan ya dimainnya ..
so moral of story kisah cinta aku..
jgn terlalu berharap..
sakit jadinya kelak ,ok...
boh mena gilak berharap dalam bercinta..
mun ny nang suka gn kita..
sukalaaa ny sia..
I dont trust words.. I trust action ..
ya ...mun ny nang nampak amik berat sal kau
gago sal kau..
timak laa sidak ya..
sbb susah bah nak nemu org mcm cdak yaa..
aku ada jumpa org mcm ya..
tp akibat aku tidak pasti akan kepastian hatinya..
perasaan itu dihidu olehnya dan merasakan sia sia dirinya
berbuat sedemikian kpd aku..
hmmmm..
kan melepas dah nk?
p xpa laa..
mun bena ny syg kita..
ny sik kan marah kita bila dpt hidu olah kita ya tek..
xpa xpa ..
pa pa pun ..
aku akan belajar utk TABAH ..
xda guna nak nangis.. 
k baii ...

Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .