Kusut dalam mencari kebahagiaan

Kusut.. Aku kusut...
hmm..
Aku dah xtauk mok polah apa gn kehidupan aku..
yang aku maok hanyalah kebahagiaan..
kebahagiaan kpd diriku n kpd org d sekeliling ku..
sbb apa??
Aku sendirian..
pada siapa ingin ku kongsikan kasih?
pada siapa ingin aku mengadu domba ceritera ku selain Dia.?

Kebahagiaan...
ya, kebahagiaan itu penting bagiku untuk stabilkan emosi ku..
Aku rindu..
Aku rindu utk luahkan rasa bahagia..
Mak Abah..
adanya ktk 2 pun mmg dah memadai rasanya bahagia kmk sbb ktk 2 still ada disisiku spjg aku menghadapi liku liku kehidupan ku sebagai seorang pelajar..
Mak Abah..
Izinkan aku mencari kebahagiaan dalam kehidupan ku sebagai seorang anak yg inginkan adanya insan menyayangi aku seadanya...
Tapi...
Aku penat mencari dan menanti..

Kebahagiaan..
Kebahagiaan yg aku juga ingin genggami dan tak ingin ianya pergi adalah
kebahagiaan bersama TEMAN, KAWAN, SAHABAT...
TEMAN, KAWAN, SAHABAT..
Maafkan aku andai aku puncanya kalian berubah..
sebaik baik kawan adalah yg cemburu..
kerna cemburu itu tandanya cinta dan syg dalam kamus hidup aku..
tapi..kalian pergi tinggalkan aku saat aku cemburu akan masa kalian bersama yg lain..
AKU menjauhkan diri
kerna aku takut aku mengganggu masa kalian dlm mencari teman yg baru..
tapi ku mahu kalian tahu bahawa aku sentiasa ada utk kalian saat kalian perlukan aku..
cuma hati ku terlalu sakit kerna diabaikan dan tiada dikhabarkan pertanyaan sebagai seorang yg pernah hadir membahagiakan dan bergembira saat susah dan senang bersama...
Maafkan aku..
kerna pergi saat kalian mencipta kenangan terindah bersama yg lain..
Kerna aku perlukan masa untuk bersendirian..
Tapi ingat..
Aku sentiasa ada untuk kalian yg aku gelar TEMAN, KAWAN, SAHABAT...


Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .