I just need TIMES for myself

ermmm...
nothing to be share much with..
its just that how down am I feel rite now..
I dont want anybody else..
All I need is a friends who accept me for who am I...
n yet..someone who can accept me with the times goes by..
Sbnrnyaaa..
kesepian itu mmg amat aku rasai..
tapi indahnya jikalau masa itu lebih banyak aku luangkan
untuk diriku sendiri..
kerna?
kerna utk berjaya aku harus bijak mengurus masa..
makin aku dewasa makin aku mengerti kenapa masa itu penting..
Masa itu penting kerna utk kita determine how we can be a successful person..
hmm..
that all what I need..
to be the successful person to my parents..
but how?
ermm.. its start with me myself..
yuppp..
me myself know who really am I..
myb??
because aku sbnrnya kekadang seorang yg cerewet dari segi masa..
tapi itulahh..
pengurusan masa aku yg tidak bijak memakan diri ku sendiri
utk berdikari mnjd org yg berjaya..
ermm..
so..what am I must do rite now is..
FOCUS on my times to be the better person..



Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .