Mengapa? Kenapa?

Mengapa hati ini masih terasanya sakit itu?
Dan kenapa rasanya itu semakin menjadi jadi?
Mengapa harus diriku ini merasakan sekali lagi kesakitan itu?
Hatiku sakit..
Sakit yang teramat setelah kau pilih untuk pergi dari hidupku ini…
Hadirnya dirimu seketika membuatkan aku tersenyum bahagia..
Tetapi benar semuanya HANYALAH UNTUK SEKETIKA.!
Kenapa rasanya sering kau mainkan hati ini?
Kenapa kau pilih aku sekali lagi untuk hadir dalam hidupmu
Sedangkan kau dahulunya pilih untuk tinggalkan aku…..
Kenapa??
Mengapa??
Haruskah aku berikan kau peluang sekali lagi untuk mempercayai
dirimu menjaga dan menyintai aku seadanya??
Sedangkan aku sudah tahu bagaimana sifatnya kamu menjaga hubungan yg pernah terjalin antara kita..
Maafkan aku..
Maafkan aku andai kali ini aku keterlaluan terhadap dirimu..
Kerna hatiku terlalu sakit melalui semua ini….

Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .