Macam biasa

Macam biasa jak apa yang berlaku gn dirik aku..
yalaaa..
Ingat gik aku macam tahun lepas (2016) ,
the day where there is a boy who has fallin love with me..
masa ya cuti sem..
aku rasa ya cuti raya juak..
boleh dikatakan cuti ya for 1 months..
and dalam ya aku fallin love..
tapi ya bukan milik aku..
milik orang lain..
aku suka nyaa..
nya suka aku..
tapi sayang hati kami tak dapat nk memiliki..
kerna yg ada di hati kami cumalah rasa suka..
bukannya sayang..
masa ya aku mok ny lupakkan aku sbb sakit menyukai seseorang yang hati nya telah pun dimiliki..
aku mok ny stop contact aku sbb cinta hatinya dah tauk aku kaco hbgn ny ..
sakit hati masa yaa..
sakit ilakk..
n now mcm biasa juak laa..
apa yg aku rasa kinek mcm tahun ya dolok..
aku menangis ..
Aku rasa mmg  mcm tahun yg dolok..
nang time cmtuk pake ku nangis ngenang apa yg telah terjadi..
sakit..
bukannya sik sakit..
yg sakit ya jiwa , hati dan raga tuk..
memang benar ada yg mdh biarkan cinta yaa..
jgn bercinta jika hati masih sakit..
cinta lah kpd kedua org tua mu..
ya mmg benar..
tapi sampai bila aku harus bkongsi kasih kpd mereka berdua.?
aku maok juak kasih syg dari seorang insan yg aku panggil cinta utk aku turut bahagiakan kedua org tua ku....
tapi sayang nya, aku sering kali bertemu pada org yg salah mencintai hati ku..
aku semakin TUA dgn usiaku..
dan hari jadi ku semakin hampir..
segalanya amat perit dan pahit yg aku alami..
tiada pernah kasih syg yg terindah yg aku rasakan..
Dgn mak n abah ku sering aku kenak marah..
kdg aku hampir putus asa, apa yg telah aku lakukan sehingga aku sering kali dimarahi.?
aku rasakan aku bukannya sesiapa pada mereka..
aku sedih..
Dan kerna itu lah mcm biasa jak hidup aku tuk sbgai seorang insan..
rasa dirik hina selalu dipermainkan hati dan dimarahi tanpa sebab.. 



Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .