kejadian semalam ...

Hahaha.. lawak mat cdak wardmates ku marek ehh
tetiba nak BERBUJAT gn aku.. hahaha.. yalaa..
Sebelum tuk cdak nida rapat gn aku.. yg cdak tauk bermain mulut berkata sia situk ..
tapi yalaa aku xtauk ilak nk nilai org sbnrnya tuk bah .. takut dibutakan.. huhu..
tapi cdak okay jak bah selamak aku keja gn cdak ..
dat y laa cdak alu bguro gia gn aku .. dah biasa n asa selesa kalik dah gn aku ohh ..haha..lawak bah.. dahlaa main tulis nama wawa zainal abidin nda gia lok.. nak ne juak aku sik tersenyum jakjak balit ke ward alu psya .. haha.. lawak bah .. kiut mat cdak polah aku gia lok ..haha.. dolok bestie aku nida polah ku gia .. tuk org bukan bestie gik molah aku gtuk . nahh .. yalaa aku pernh mdh .. walau kawan dtg dan pergi..hadirnya diri mereka takkan sama dgn yg pernah hadir dalam diri kita sblm ini.. wahh .. bermadah lok.. huhu.. 
bah okaylaa..lgik ku update aok ..
lbn aku lelengau gau someone ..haha.. k baii ..

Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .