Blur bah ku ..haha

Adoh lawak bah ehh .. gara2 aku start bepolah sekerem jagung gik alu laa da puji memuji dirik lok ..hahaha..malu lok ehh ... eee .... aku blur tek bah .. yalaa.. tgh mok simpan sekerem lam pti ais level 1 tek .. alu mok lepak d blit tv sia .. tiba tiba kak Mai bbnyi ..
Kak Mai : Wawa .. ktk ehh patut jadi Usahawan jak ehh ..
Me : Usahawan nkpa? pa pdh ktk kak mai?
Kak Mai : yobihh miak tuk xpaham nk pdh aku ..
Me : aih menalah.. haha.. knk laa bah?
Kak Mai : x, ktk berbakat bah .. pa smua ktk dpt polah .. xcam mkrg tuk.. ktk tauk apa2 yg kmk org xtauk bah ..ktk brseni juak gik org nya ..
Me : *nkpa pdh ny tuk..blur aku ehh .. brbakat? berseni? ihh .. blur ehh* nkpa bah pdh ktk? hahaha.. blur kmk
Kak Su : aihh ..wawa tuk.. skali skala bah kita tuk nk memuji nya.. puji laa nya Kak Mai .. bpantun2 jak lok ..
Kak Mai : hahah.. sik, cam tuk bah .. ktk kn berbakat .. ktk ptt amik bisnes bah.. knk ktk alu pilih krjaya tuk la? 
Me : ohhhhhhhh ...hahaha ..yahh .. xda .. kmk mmg minat bisnes bah .. tp kjya tuk kakak mek no 2 ya yg isik tnpa kmk ketahui bah..mok xmok tek, bila dh dpt g temuduga .. amik jak laa.. mun dak abis mek pom 6 mmg kmk dh amik bisnes kinek bah ..
Kak Mai : tp yalatek .. untong bah ktk berbakat koh ..
Me : haha.. berbakat pa jak ny kak .. xda pa juak ny kmk tuk..biasa jak ...

Hahaha.. adohhh .. gilaa juak .. Malu ..
berbakat tp xpnde sik best juak koh meng .. malu aku koh .. tp nang mena laaa.. aku lebih minat bisnes dpd kjya ku kinek tuk ..hm .. 
Tp xpa laa.. mun x merasa bidang tuk kinek .. xjuak aku kenal gn org ya koh ..n sik juak aku kenal gn smua org bah ..hehe .. bah..okay laa ..mupok lok .. 

Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing much to say .