N.O.T.H.I.N.G ?

Nothing?? 
ya nothinggg ..
nothing to be told .. but....hmm
its just as a tittle ..huhuu ..
xda pa juak bah..
yalaaa .. 
hidup ini tampaknya indah ..
dan indah itu hanya kita sendiri yg tahu bgmana indahnya kehidupan kita ..
Org lain melihat hidup kita lebih indah dari mereka ..
tetapi sebenarnya tidak ..
seperti aku ..
luaran aku , aku memang seorang yg suka or kuat mok tersenyum ..
tapi .. ada ceritanya aku pernah ketahuan bgmana rupanya aku ... masa ya sem 3 pok .. aku attach kat Gynae ..
Me , Salma, Kak Su , Vero asyik ketawa jak bila bkerja (new wardmates) .. tiba2  tego Kak Dyg Fitri ..
Kak Dyg : yer kau yaa.. mala tetak..happy laa tek.. lak balit lak run run dirik ya ngis
Me : sapa kak?
Kak Dyg : kau laaa..
Me : kmk? kmk nda alu..
Kak Dyg : esen ko ya dek ehh .. boh ko bulak.. balit tuk ngis kau.. nampak ilak kau mpuan jenis hati mudah hanco.. mudah sakit hati..
Salma + Kak Su : yahh.. pabila org jiwang legend dh bbnyi.haha..
Kak Dyg : jgn kau .. tgga jak kelak .. kau yaa nang nmpak mpuan jenis nk beraik mata ..kuat happy kau tuk diat ku spnjg ku shift gn kau ehh ..p happy kau ya xlamak.. sbb masa ko tdo lak kompom ko btangisan..so, iboh nak happy2 ilak ..
#Menaley juak kata Kak Dyg lok .. pabila hati wanita berbicara.. huhuu..

Yala pes time aku dapat d nilai oleh seseorang .. 
aku kenali diriku bukan siapanya aku..
tp melalui dgn siapa aku deal with .
sbb ya aku happy go lucky sbb aku mok org selesa berada di sisi aku.. aku sedih2 ya skati akulaa.. jiwa dan raga aku, aku boleh ubati sendiri.. tp jiwa dan raga seseorang sukar d ubati dan sukar kita ukuri keselesaanny terhadap kita .. hmm .. k baii...
#SasteraHatiBerbicara



Comments

Popular posts from this blog

Aku yang tak layak

Nothing much to say .